woensdag 27 juni 2012

NOTD: In Your Face Pink!



Hii iedereen!

Tijdens de shoplog van Enchantra konden jullie zien dat ik een prachtige neonroze nagellak heb toegevoegd aan mijn collectie. Vandaag laat ik jullie de swatches zien.Het is mijn eerste neon en ik moet zeggen dat ik de smaak te pakken heb. Benieuwd? Klik dan maar snel verder.





Ik las al een tijdje op andere blogs dat neon erg moeilijk vast te leggen is op foto's. Ik moet toegeven dat ik het daar helemaal mee eens ben! Het was echt vreselijk! Haha! Nou less talking more pictures! Hierbij presenteer ik jullie China Glaze Love's A Beach


Zoals je kunt zien lijkt het gewoon op een normale roze nagellak. Maar nee hoor, schijn bedriegt het is echt een mooie felle kleur! Ik vind het echt in your face gorgeous! 



Op deze foto zie je de echte kleur op mijn middelvinger en op mijn duim, hoewel mijn camera de kleur ook weer heeft proberen te temmen.


 So pretty! Het is trouwens een goede handzame lak zoals we dat van China Glaze gewend zijn. Hij dekte al in een laag, maar ik vind het mooier om twee lagen aan te brengen. En momenteel pronk ik al 4 dagen met deze lak zonder chips =D

De lak kost 4,95 bij Enchantra

Heb jij al een neon lakje in jou bezit? 

XOXO!
Sherr

4 opmerkingen:

  1. I.. LOVE IT! Jezuu haay, wat een geweldige nagellak van China Glaze. Toevallig zag ik mijn zus vandaag ook een lak van hun gebruiken en voelde ik de liefde weer voor CH opbloeien. De dekking is mooi en de neontinten knallen echt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hij is echt geweldig he! :D Dit is zeker een van mijn favorieten vooral omdat hij zo lang chipvrij blijft

      Verwijderen
  2. Wat een mooi kleurtje zeg! Echt prachtig. Ik wil nog steeds mijn eerste China Glaze lakje kopen,haha:)
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is echt een mooi kleurtje een van mijn favorieten! Echt waar? Nou CG is echt een goed merk hoor :D

      Verwijderen